Menu

-10%

Rekluse Core EXP 3.0 Automatische koppeling kit voor de KTM SX-F 450 2016-2020 & Husqvarna FC 450 2016-2020

Artikelnummer: RMS-7798
Vorige Artikel 2 van 3 Volgende
€ 1.222,95 € 1.100,00 (inclusief 21% btw)
Aantal

Rekluse Core EXP 3.0 Automatische koppeling kit voor de KTM SX-F 450 2016-2020 & Husqvarna FC 450 2016-2020

Wat kan de Rekluse Core EXP clutch?


Het scheidt de koppeling wanneer de motor stationair draait. 
Dit wordt geregeld door een centrifugaalregelaar.

Wat brengt u de Rekluse automatische koppeling?


Omdat de koppeling wordt ontkoppeld de motor stationair draait, kan het niet gebeuren dat u de motor zal vertragen in krappe bochten. 
In het geval dat het motortoerental laag is, zou de kluizenaar te scheiden automatische koppeling Kortom, je gaat iets terug op het gas en rijden optimale uit de bocht. 
Als we er doorheen in zo krappe bochten had geslapen om de koppeling te trekken, dan zouden we nu zijn zonder de kluizenaar automatische koppeling, de koppellussen voor altijd het slechte drijven uit de hoek en zou langzaam te versnellen. Maar de Rekluse Core EXP valt perfect en maakt u een uitstekende STUWKRACHT van de curve. Dit vermindert de rondetijd en je krijgt uit de hoeken om uw concurrentie in te halen. 

Bij snellere bochten in een motorcross wedstrijd, is het vaak het geval dat niet past het motortoerental. 
Een voorbeeld: In de tweede versnelling, de motor draait te hoog in de bocht en je moet geen prestaties meer uit de bocht te gaan versnellen. 
Je moet schakelen naar de derde straat rechts op de hoek uitgang. 
Heeft u rijdt de curve in de Derde, moet je in de bocht aan de top kort in de koppeling dus pak je de motor niet abwürgst of zo rijdt u de snelheid op en breng aan de slipkoppeling van de curve. 
De Rekluse Core EXP regelt u de beste. 
Zelfs onder het remmen hobbels met u de kluizenaar automatische koppeling helpt. 
Met de serie koppelen van het achterwiel schoppen op elke as en misschien zelfs zetten u. 
De Rekluse Core EXP opent en sluit de koppeling naargelang het achterwiel zit op de as heeft en grip op de grond is het maar in de lucht. 
Zo is de remmen is rustig en je rijstrook te maken tijdens het rijden beter. 
Dan is de curve te tekenen u door in de derde versnelling. 
De koppeling opent zo nodig aan de top en weer sluit op het optimale tijdstip. 
Dus niet te vroeg in de koppeling fret en laat ze niet te lang te malen. 
U rijdt met optimale snelheid door de bocht en versnellen perfect. 
Terwijl de concurrentie is op de weg met een slipkoppeling nog niet, trek je al langs hen heen. 

De optimale inschakeling van de koppeling geldt ook voor de Enduro rijders. 
Er is geen gevoel voller berg benadering dan bij de kluizenaar automatische koppeling. De optimale tractie door de perfecte samenwerking van de koppeling brengt u elke oprit. 

Heeft u een kleine slip en de fiets op de grond? 
De Rekluse Core EXP opent en de motor niet uitgaat. Gewoon op te heffen en rijden! 

Laat u de koppelingshendel gemonteerd u nog zich af te scheiden van de hand koppeling de kans. 
Dit kan nodig zijn, bijvoorbeeld voor de lancering. Je zet de tweede versnelling, trek de koppeling en zet de motor hoog. 
Dus je kunt draaien op optimale snelheid van de startgrid. 

Of een enduro-race je wordt geconfronteerd met een groot obstakel en moet het voorwiel met de koppeling op te heffen. Het is allemaal mogelijk als hiervoor met de seriële koppeling!

Structuur van de Rekluse Core EXP


De Rekluse kern EXP koppeling is voorzien van een koppelingsdraagschijf Het specifieke geleidingen voor de stalen schijven pakt aldus de koppeling gevoelig. 

De drukplaat wordt geoptimaliseerd en voorzien van vele modellen in plaats van de ingebouwde series 4 koppelingsveren zoals in de beta, bepaald model jaren van de Honda CRF modellen, deels KTM modellen etc .. 6 veren. Dit is een verbetering van de druk gelijkheid en de functie van de koppeling. 

Alle componenten worden geoptimaliseerd in de vloeistofdynamica. 
Dit betekent betere smering en koeling van de koppeling waarvan wij de Rekluse koppeling nog minder slijtage van de koppeling dan bij de seriële koppeling. 

Automatische afgifte-inrichting dient wat ruimte, de bestuurder en de drukplaat hoger dan seriële koppeling. 
Noodzaak voor de reden als alleen de Rekluse EXP wordt geïnstalleerd, worden uitgenomen twee schijven in de serie koppelen, zodat de automatische unit ruimte. 

De geleverde koppelingdeksel de nodige ruimte voor de hogere delen en er meer olievolume waarvan de smering en koeling wordt verbeterd.

Componenten in de Core EXP en zijn voordelen:

    • Hoogste kwaliteit CNC en harde bekleding beklede drukplaat en drager in de Rekluse Core EXP voor precieze functie en duurzaamheid.
    • Rekluse koppeling driver en een speciaal ontwikkelde fluid dynamics en oliestroom-technologie voor betere prestaties, koeler koppeling en een langere levensduur van de koppeling voeringen.
    • Roestvrij staal en nauwkeurig vervaardigd koppelingsveren te voorkomen van de koppeling druk bij een hoge temperatuur en daardoor slippen van de koppeling.
    • Koppeling chauffeur om CNC-laser gesneden koppeling stalen schijven te verhogen met een precieze tolerantie en radius, het leven en het verstrekken van zeer glad koppelen en ontkoppelen. 
      Geen koppeling judder meer.




Voordelen van Core EXP:

    • Geen stalling meer mogelijk
    • Na de crash motorfiets gewoon annuleren zonder het trekken van de koppeling
    • Hogere versnelling zonder de koppeling te trekken
    • Verbeterd door besturing van de koppeling, de tractie
    • betere start
    • snellere bochtenwerk
    • Verminderde rondetijden
    • Koppelingshendel werkt als met periodieke koppeling




Waarom is de Rekluse Core EXP beter dan de Rekluse EXP?


De bijkomende inbouwdelen zoals de koppeling drukplaat, de bestuurder, de speciale koppelingsveren en koppelingsafdekking de kern EXP een nog betere werking en precisie dan de EXP ontvangt. 
Door gemodificeerde oliebasis en extra olievolume de koppeling blijft koeler en de levensduur wordt verhoogd. 
Speciaal voor extreme belastingen Core EXP biedt meer veiligheid door hun grotere koppelvlak.